Boganmeldelse Bekræftelser til børn og deres forældre-5450

Boganmeldelse: Bekræftelser til børn og deres forældre

Bogen ”Bekræftelser til børn og deres forældre” skrevet af Maddie Storm, er et ‘must have’ til alle som har små børn. Jeg er selv meget glad for bogen, og jeg ved, at jeg kommer til at bruge den mere og mere de næste par år, jo større min datter bliver.

Maddie Storm er min dejlige mor, som jeg er meget stolt af. Hun formår virkelig at finde på de allervigtigste bekræftelser, som et barn har brug for at høre og sige, og samtidig giver hun en brugbar kommentar til dig som forælder, så man forstår meningen med bekræftelsen. De kan bruges i hverdagssituationer, hvor dit barn har brug for et opmuntrende fokus, eller du kan bruge dem sammen med dit barn f.eks. foran spejlet 🙂 Det synes jeg personligt giver en vildt fed følelse.

Denne lille fine og vigtige bog indeholder 65 af de allervigtigste bekræftelser til børn. Bekræftelser er sætninger eller tanker som vi bliver ved med at tænke, og de kan både være negative og positive. Mange af os kommer til at tænke negative tanker igen og igen, og det dræner vores energi og humør. Bogen hjælper dig med at bryde det negative mønster, så du bevidst kan tænke positive tanker og give dem videre til dit barn. Bogen indeholder skønne, positive og energigivende bekræftelser, som alle mennesker kan have glæde af at bruge.

Bogen er opdelt i 6 emner:

• Om kroppen og sanserne
  • Om venner
  • Om indlæring
  • Om selvværd
  • Om livet
  • Om det indre liv

Hver bekræftelse har en kommentar til den voksne læser, så man forstår dybden i bekræftelsen.

Grunden til at denne bog er så utrolig vigtig, for dig med små børn er, at børn fra de er ca. 2 år til 7 år, bliver så at sige kodet. Deres hjerne arbejder på det vi kalder Theta frekvens, som hos os voksne svarer til en dyb meditation. Hos børn betyder det, at alt hvad de hører, siger og oplever bliver lagret i underbevidstheden som en uomtvistelig sandhed. En sandhed om livet, som de kan have gavn af senere hen eller en sandhed som vil give problemer. Derfor er det så utrolig vigtigt, hvad vi lærer dem, hvad vi siger, og gør.

Denne bog kan hjælpe dig som forælder med, at finde de positive og gode sætninger frem i samtalen med dit barn. Bekræftelser som kan styrke dets selvværd, selvtillid, empati, gåpåmod, tro på verden og kontakt til sjælen 🙂

Maddie Storm har i mange år coachet og undervist børn og voksne i at få et liv med glæde og mening. I dette arbejde bruger hun bl.a. positive bekræftelser. Bekræftelser er et vigtigt redskab for hende og hun har længe savnet en bog med bekræftelser til børn. Derfor har hun udgivet bogen “Bekræftelser for børn og deres forældre”, med nogle af de allervigtigste bekræftelser i forhold til børn.

Jeg er utrolig glad for bogen, og har brugt den sammen med min datter siden hun var 1,5 år, selvom den passer endnu bedre til hendes alder på nu 3 år. Bogen er ideel som en gave til en gravid, til forældre med små børn, eller bare til dig selv! De varmeste anbefalinger herfra!

Bogen koster kun 69 kroner, og kan købes hos alle boghandlere eller flere steder online, bl.a. her: ”Bekræftelser til børn og deres forældre”.

Boganmeldelse Bekræftelser til børn og deres forældre

Tilmeld dig hjertens gerne mit nyhedsbrev (TILMELD DIG HER) – Og få min GRATIS e-bog “Grøn og sund inspiration”, mine 3 hemmelige tips til sunde madvaner, samt ca. 1 månedlig mail med sunde opskrifter og nyheder fra bloggen 🙂

Dette blogindlæg er sponsoreret af Maddie Storm.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *